// Miss Mustache !

Aloha there!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
KISAH HIDUP PENDEK OMEYY ♡




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Okay , sumpah terkejut ..
Ehh , kawan kawan . Seperti yang lorang tahu (kalau tak tahu , bace !)...
Aku kerja kedai makan kat uptown Kota Damansara *UPTOWN D'KOTA* .
Aku bukan lah sombong , errr ~ kalau aku masam tu pandai pandai lah bergurau yerr :) .
Ngee ~ Aku bukan selfish juga tao :) .
Tapi maaflah :3 , kalau korang minta nu aku , memang aku takkan bagi .
Errr ~ Titew sayang kan suami titew :3 <3 *melovehimsomuch* ..
HAHA xD , kau ada kau ada ? Tak ada kan kan :p ?
HOHO xD , *hoho apa ? ho tak kau !*
 Hmm ~ Bosan yang terlampau .
Ehh , dah cerita cerita , lupa pula nak cerita cerita sikit pasal tajuk tu :3 .
Okay , pasal tajuk tu kan ?
Hmm , tadi aku kerja . Err ~ tetibe last last tu ada customer panggil aku .
Hmm , tadi ada 3 orang ni . Err ~ nama ? Aku tak tahu lah :) .
Hmm , Aku pergi lah kat dorang .
Okay , 1 soalan yang tak ada dalam pikiran aku keluar .
Korang tahu ? Tak eyh . Dorang tanya "hmm,selalu hang eyh?" ..
Kay , sumpah aku terkejut bhai . Dorang orang pertama aku jumpa time kerja .
Errr ~ >.< malu doeh ! Alahaii , apa lah sangat dorang kan ?
HAHA xD , sekali dorang ajak aku lepak meja dorang .
Sorry lah bader , gua tengah kerja . Tak nampak ke ?
Err ~ :p Hmm , tu je lah cerita dia :) .


sincerely by ♡  PENDEK OMEYY