// Miss Mustache !

Aloha there!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
KISAH HIDUP PENDEK OMEYY ♡




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Capital M.A.W.N !
M <3 bekas boyfie yang boleh membuatkan aku paham erti K.E.S.E.T.I.A.A.N / K.E.S.A.B.A.R.A.N dan membuatkan aku merasa seperti S.E.M.P.U.R.N.A uwalaupun untuk seketika !

A >< seorang lelaki yang masih baru dalam hidup aku yang boleh membuatkan aku merasa S.E.L.E.S.A dan selalu B.E.R.G.E.L.A.K  K.E.T.A.W.A dengannya !

N => bekas skandel yang boleh membuatkan aku jadi perempuan yang O.P.E.N  M.I.N.D.E.D dan selalu G.E.M.B.I.R.A bila selalu dengan dia .

W :* seorang kawan baru yang membuatkan aku pikir yang dia seorang yang S.W.E.E.T dan membuatkan aku jadi perempuanyangsukamerapu !


sincerely by ♡  PENDEK OMEYY