// Miss Mustache !

Aloha there!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
KISAH HIDUP PENDEK OMEYY ♡




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Aku nak cakap tapi aku malu :/ !
Hmm , aku sayang kau tapi ..
Aku tak tahu nak cakap macam mana :/ .
Masa first aku ada hubungan dengan kau , aku tak rasa apa .
Tapi lepas je , kita lepak dekat tempat kau .
Aku rasa lain macam .
It's feels like I feel in L.O.V.E with you --' .
Walhal kau dengan aku jauh gila beza .
Aku pun tak tahu kenapa .
Cara kau tu , errr waktu kau layan aku .
Aku rasa macam aku ni orang yang S.P.E.C.I.A.L bagi kau .
Kau yang buat aku jadi macam ni .


So I blame myself cause L.O.V.I.N` and M.I.S.S.I.N.G you .

sincerely by ♡  PENDEK OMEYY