// Miss Mustache !

Aloha there!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
KISAH HIDUP PENDEK OMEYY ♡




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

ABOUT 15102011 :) !
ny about sabtu lepas (15/10/2011) , baru nak update --' . ape korang kesah kan ? BHAHAHAHAHA XD . kay , cane eh nak mulekan cerita . humm , aku cerita dari pagi ah :) . start dari pukul 12 malam uh aku taa tido , menunggu kawan baek aku punye pasal -_- . terok ouh ! kate pukul 4 , aku tunggu , taa de . then dye kate "lastlast,pukul5." , aku kate lahh kay :) . kawan baek punye pasal , aku tunggulahh .. tunggu punye tunggu dah pukul 6 , menyirap ah aku . call call , dye buad silent .. sabar jelah . then , dye text aku suroh pergi dengan dye , aku cakap ah kay . pastu dye send "yeke?thanks,sayangkau!" . then i was like wah , yeke ? kay , sayang kau jugak ! (apahal ? pikir aku lesbo ? jealous eh ? pergi mampos !) :) . then dye datang rumah aku pukul 7 , siapsiap . around pukul 8 , kiteorang gerak . kay , sabtu tu memang aku berpakaian macam blablabla sikit --' :) . macam akak aku cakap , be a gentle ah kan :D . pukul 9 kiteorang sampai SALOMA BISTRO , my dad meniage kat situ . aku memang taa minta meniage . bapak aku pulak suroh tolong , memang taa ah kankan . aku ny dah lahh jenis taa suke dudok setempat , aku merayau ah , penat wahida :) . taa sampai 30min aku dudok , aku ajak dye jalan lagi :) , tapi dye kate taa nak :( . taa pe , aku pergi sorang ah . lepak lepak , around pukul 12 gerak TS bowling :) naek train dari bukit nanas . kat situ ah kiteorang melepak :D . cadangnye nak jumpe KAK ISYA , IZ , BUDAKBUDAK BOWLING , ACHAI , tapi yang jumpe budakbudak bowling je . taa sempat ah nak lepak dengan achai cause dye dengan awek dye :) . iz pulak kat pavi , macam babi je . kak isya pergi photoshoot :D . kiteorang dah taa tau nak buad apa , so apa lagi kan naek tempat arcade , maen ah bagaibagai :D . RELEASE TENSION sekejup :) . abang aku yang sorang ny suke gerak lambat --' , so sekejup je ah aku dapat lepak dengan dye .wuuu , aku memang manje sikit dengan dye :3 . dye sampai bowling around 4.40 camtu ah . pukul 5 aku blah dari situ . time aku nak blah tu , dye macam :( (cute bhai muke dye) , BHAHAHAHA XD . okay , back to the story . naek ah train dari imbi ke bukit nanas . dah sampai bukit nanas , pergi pulak KLCC nak amek kak isya . penat bhai -,- . dah jumpe tu , akak aku mintak tukar baju pulak . SOHAI . dah lahh ye pakai dress , mampos aku . kay , demi kakak , aku okay ah . then dye cakap "thanks adik ! iloveyousofuckingfuckingdamnmuch ! can you be my lesbo ?" . BHAHAHAHAHAHAHAH XD , pecah perot kiteorang gelak :D . lepas tu , masok KLCC cause nak cari tandas . tapi malas pulak :/ . teros ah pergi MANDARIN ORIENTAL HOTEL . cari tandas for tukar baju . lepas je aku keluar dari tandas , akak aku cakap "DAMN !  you so cute adik ! I HATE YOU <3 ! " , pastu dye peluk aku . snap a pic sekejup . then , pergi bilik ape tah . minumminum , makan mcd dalam uh :) , kerja harian kiteorang :) , menggigil aku dalam uh --' . dalam pukul 7 blah . tukar balek baju . lepak SALOMA BISTRO . boring gila -,-' ! pukul 12 siap mengemas , then naek kereta balek :) . balek balek , mandi , teros tido .

kay ah , sampai situ jelah aku nak cerita .
tangan dah penat , BHAHAHA XD :) .
thanks bace <3 .


sincerely by ♡  PENDEK OMEYY